mandag 18. april 2011

Jeg har blitt utfordret med en award fra Miriams hobbykrok.

Her skal man svare på 10 spørsmål og nominere

10 bloggere til awarden.


Spørsmål 1: Hvorfor startet du å blogge?

Jeg startet å blogge for jeg synes det så spennende ut.


Spørsmål 2: Hvilke blogger følger du?

Jeg følger for det meste hobbyblogger:)


Spørsmål 3: Favoritt makeup merke?

Bruker ikke så mye sminke, mest maskara,

husker ikke navnet på den, men den er gull farget.


Spørsmål 4: Favoritt klesmerke?

Har egentlig ikke noen favoritt merker,

så lenge klærna ser bra ut og har god kvalitet så er det bra:)


Spørsmål 5: Ditt "må ha" makeup produkt?

Maskara


Spørsmål 6: Favorittfarge?

Blå, lilla og grønn.


Spørsmål 7: Parfyme?

Touch of pink, Lacoste.


Spørsmål 8: Favorittfilm?

Hmm, vet ikke egentlig....


Spørsmål 9: Hvilket land ønsker du å besøke, og hvorfor?

Australia, usa....For jeg tror det er en stor opplevelse å ha med seg...


Spørsmål 10: spørsmål til meg selv:

Vet ikke helt hvilke spørsmål det skal være....



Denne awarden gir jeg videre til:














Disse bloggene synes jeg er veldig inspirerende :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar