tirsdag 31. august 2010


HVA ER DETTE?

Jo det skal jeg fortelle dere, det er en forhaustar på taket på boda mi.

Jeg rundet 30år i begynnelsen av august, så vi (jeg og mannen min) fant ut at dette skulle vi feire, så vi leide et forsamlingshus og lagte til fest. Festen var vellykket og vi reiste hjem rundt kl 3 om natta, når vi kom hjem så var det dette synet som møtte oss.

Dere kan tenke dere hvor pinlig det var på søndag, når naboer stod på verandaen å kikket, folk som stoppet opp å kikket, biler som kjørte sakte forbi.........De må jo kanskje ha tenkt vi er skrullete som har satt en sånn på taket......

Uff, hvordan skulle vi få den ned? De som har satt den opp, hadde ordnet med kranbil som skulle hjelpe til å heise den ned igjen, men den kunne ikke komme før onsdag/torsdag:( så snille de er, he he.

Men vi fikk den ned på mandag, fikk hjem en container, mannen min og hans bror, delte den opp i mindre biter og fikk kastet det. Heldigvis, var ganske pinlig å ha den der.

Så nå har vi sagt til de moroklumpene som fant på dette her- hevnen er søt ......... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar