tirsdag 27. juli 2010

monsterbukser

Har strikket flere monsterbukser, men klarer ikke å legge ut bilder:( Har en annen pc en liten periode, mens den andre er på fiksing.

Jeg har strikket ei bukse som er brun med turkise striper, den ble veldig tøff:) Den glemte jeg og ta bilde av før jeg sendte den til eieren:(

Så har jeg strikket ei mørk lilla med mørk rosa striper.

Åja, jeg har strikket ei mørkeblå med lyseblå striper, lik den som er litt lenger ned på siden.

Fikk strikket litt på ferien, var på bilferie til danmark:)

Nå holder jeg på med, hmmmm, 1 monsterbukse med seler, 2 ribbestrikket bukser+ ett teppe som jeg strikker som skal gis til prematuravd. på sus (stavanger universitet sykehus).

Det er ei på babyverden som har startet innsamlingen, syntes det var en bra ting å gjør, så da ble jeg også med.

Er det noen av dere som har lysst til å være med, så legger jeg en link her:

http://personligstrikk.blogspot.com/


2 kommentarer:

  1. Thumbs up! Supert at du fører dette videre, i tillegg til å ville bidra:D *glad*

    SvarSlett
  2. Så imponerende mye du har strikket og har planer om å strikke!
    Gleder meg til å se bilder ;)
    Flott tiltak med prematurpledd!

    SvarSlett